Deprecated: Function Elementor\DB::is_built_with_elementor is deprecated since version 3.2.0! Use Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor() instead. in /sites/uprzborivosvita.gov.ua/wp-includes/functions.php on line 6085

Традиційно, протягом вересня заклади освіти організовують засідання Команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання – це взаємоузгоджена комплексна діяльність команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, її самореалізації та інтеграції в соціум.

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Зборівської міської ради тісно співпрацює з усіма закладами освіти Зборівської ТГ , Озернянської ТГ та Залозецької ТГ, в яких функціонують інклюзивні класи та групи. У очному чи дистанційному форматі взаємодіємо з кожною Командою, надаючи консультативно-методичну підтримку.

У ході засідань було обговорено цілі Індивідуальних програм розвитку здобувачів освіти з метою реалізації освітньої траєкторії, надання корекційно-розвиткових послуг, а також погоджено ІПР на 2023-2024 навчальний рік.

Окрім того, попередньо у форматі індивідуальних консультацій з асистентами вчителів та вихователів було обговорено актуальну нормативно-правову базу організації освітнього процесу дітей з ООП у 2023-2024 навчальному році, проаналізовано особливості складання індивідуальних програм розвитку, адаптацій та модифікацій освітніх матеріалів. Фахівці ІРЦ надали методичні рекомендацій щодо організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг та ведення необхідної документації. Також обговорили роботу закладів освіти в АС «ІРЦ».

Дякуємо директорам закладів освіти та всім учасникам Команд психолого-педагогічного супроводу за налагоджену взаємодію, співпрацю, включеність та зацікавленість педагогів у забезпеченні належних умов організації інклюзивного навчання. Пишаємося позитивними результатами, які уже мають діти з особливими освітніми потребами та, сподіваємося, що ці успіхи тільки збільшуватимуться!

Поширити

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *